جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اعضاء ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قائم شهر ، با حضور در دفتر امام جمعه ، با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

پیش از ظهر چهارشنبه مورخ 12 اردیبهشت 1403 ، اعضاء ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قائم شهر ، با حضور در دفتر امام جمعه ، با آیت الله معلمی دیدار کردند.

آیت الله معلمی در این دیدار ضمن خیر مقدم به حضار فرمودند: خدای رحمان را شاکریم که بار دیگر سالروز شهادت نادره ی زمان ، و عالم برجسته ی دوران ، تالی تِلوِ امام راحل ، شهید مطهری را درک کردیم .

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قائم شهر در ادامه افزودند: این که گفته میشود ایشان از نوادر دوران هستند ، که کلمه ی نوادر جمع است و مفرد آن نادر ، و نادر یعنی کمیاب یا نایاب . یعنی مثل او یا نیستند ، و یا اگر هستند ، بسیار اندک .اصلاً حضور شهید مطهری در دانشگاه ، یک نوع فداکاری و یک نوع از خود گذشتگی و یک نوع خود را شکسته نفسی بود ، از این منظر که اگر شهید مطهری در حوزه قم میماند ، قطعاً از عمده مراجعی که در قم بودند برتر و جزو مراجع دست اول حوزه قم محسوب میشد . اما اینکه پذیرفت که خودش و بدون دعوت کسی به دانشگاه برود ، پاسخش اینجاست که این نکته همانند این است که کتب مختلفی که نوشته ، چرا آن عناوین ؛ و در نوشتن هیچ کتابی قصد عرضه عِلمیت خود را نداشت ، بلکه همیشه مترصد بود که شرایط زمان ، چه چیزی را نیاز دارد .

مطالب مرتبط

پیام آیت الله علی معلمی«عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر» در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی «رئیس جمهور شهید ایران اسلامی»

بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا سرمایه بزرگی را

ادامه مطلب