جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حماسه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1401 شهرستان قائم شهر ، با حضور آیت الله معلمی برگزار شد + تصاویر

حماسه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1401 شهرستان قائم شهر ، با حضور آیت الله معلمی برگزار شد .

آیت الله معلمی در این مراسم فرمودند: با تمام وجود ، خدای رحمان را شاکریم و حمد میگوییم . روزهای قبل از 22 بهمن امسال ، باران لطیف و برف ، هدیه ی الهی بود ، و روز 22 بهمن ، امروز ، خورشید تابان ، در یوم الله تاریخی بزرگ تاریخ ایران اسلامی و تاریخ جهان اسلام .
امام جمعه قائم شهر فرمودند: نهضت امام راحل ، انقلاب اسلامی در راستای حرکت انبیا و اولیا بود . اگر در زیارتنامه ی سالار شهیدان ، فرازی این است که یا لیتنا کنا معکم فنفوز فوزا عظیما ، درود بر شما برادران و خواهران ، که این حضور شما ، غیرت دینی شما است . این حضور شما تفسیر یا لیتنا کنا معکم و با اولیاء خدا بودن است . پیام عاشورای اباعبدالله مقابله با استکبار زمان بود ؛ این مقابله با استکبار زمان را از همه ی اهل توحید ، پیروان مکتب اهل بیت طلب دارند و میخواهند .
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر قائم شهر افزودند: خدا را شاکریم به این توفیق و این حضور برای ابراز غیرت دینی . استکبار جهانی در طول 44 سال ، انواع مشکلات و سختی ها و گرفتاری ها و گرانی ها را بر این ملت تحمیل کرد ، که اراده ی این ملت را بشکند ؛ غافل از اینکه من یتوکل علی الله فهو حسبه .
رئیس شورای فرهنگ عمومی قائم شهر افزودند: پایانِ استقامت در راه خدا قطعاً پیروزی است . خدای رحمان و ارواح شهیدان و اولیاء خدا از شما متشکر هستند . دشمنان کورند و کرند و این حضور را نمیبینند و این فریاد ها را نمیشنوند . خیال میکردند با فریب دادن عده ی معدودی و ایجاد اغتشاش موردی ، ملت را از ادامه ی راه انقلاب و امام و شهدا باز میدارند . آجرکم الله و مرحبا بر شما برادران و خواهران که با این حضور گسترده که گسترده تر از سالهای قبل ، یک بار دیگر به استکبار جهانی و به همه ی جهانیان نشان داده اید که پایبندید به ارزش های انقلاب ، و سختی ها را تحمل میکنید ، که قطعاً به خواست خدای منان ، ثمره ی حضور مدیران متدین جهادی و بسیجی و انقلابی ، ملت ایران و دنیا تماشا خواهند کرد .

مطالب مرتبط