جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جلسه شورای سیاستگذاری مهدویت شهرستان قائم شهر به ریاست آیت الله معلمی، با حضور حجت الاسلام والمسلمین نصوری، در دفتر امام جمعه قائم شهر برگزار شد + تصاویر

جلسه شورای سیاستگذاری مهدویت شهرستان قائم شهر با حضور آیت الله معلمی«عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر» ، و جناب حجت الاسلام والمسلمین نصوری«مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود«عج» استان مازندران» در دفتر امام جمعه قائم شهر برگزار شد .
آیت الله معلمی در این جلسه فرمودند: جلسه ی مبارکی است با موضوع و محوریت ولی الله الاعظم . اگر بنا بود که زمین خالی از حجت خدا باشد ، فایده ای نداشت ؛ سرّ لولاک لما خلقت الافلاک ، همین معنا را افاده میکند . در هیچ زمانی زمین خالی از حجت نیست . اما چرا ظاهر نیست برمیگردد به شرایط جامعه . اینکه رهبری معظم فرمود باید مهیا کنیم جامعه را ، بر همین اساس است . بستر و زمینه ی ظهور را باید مومنین تلاش کنند فراهم بشود .
رئیس شورای سیاستگذاری مهدویت شهرستان قائم شهر افزودند: این تشکیلات و این نهاد بحمدالله خدمات ارزنده ای در طول این مدت از بدو تأسیس داشت . کار ریشه ای آن است که بحث مهدویت در کتب درسی دانش آموزان و دانشگاهیان ما گنجانده بشود . قدم به قدم باید توسعه بدهیم و یکی از مراکز مهم برای توسعه و بسط مهدویت ، دبیرستان ها و دانشگاه ها است که ذهن نوجوانان و جوانان آشنا بشود تا در برابر تبلیغات سوء و اغوا کننده ی عوامل استکبار ، قدرت مقاومت داشته باشند .
در انتهای جلسه طی اعطای حکمی ، جناب آقای عظیمی بعنوان دبیر شورای سیاستگذاری مهدویت شهرستان قائم شهر معرفی شدند.

مطالب مرتبط