جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ریاست و کارکنان کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه ، بمناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی«ره» و روز احسان و نیکوکاری ، با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

پیش از ظهر پنجشنبه مورخ 14 اسفند 1399 ، ریاست و کارکنان کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه ، بمناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی«ره» و روز احسان و نیکوکاری ، با آیت الله معلمی«عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر» دیدار کردند.

آیت الله معلمی در این دیدار فرمودند: از جمله آرزوهای امام راحل ، رسیدن همه ی خانواده های نیازمند و  محروم به خودکفایی بوده است. در این راستا از خدمات شما قدردانیم و توفیق روزافزون  شما را در این دستگاه و خدمات از بارگاه الهی دعاگوییم.

ایشان افزودند : قداست این تشکیلات از آنجاست که خدای رحمان قادر است و میتوانست همه را خودکفا قرار دهد؛ اما سبک و سیاق  و کیفیت زندگی انسان ها متفاوت است ، و شما سعادت مدیریت و مساعدت در حمایت مددجویان دارید.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزودند : کار شما که خادمین به فقرا که در مفاهیم دینی تعبیر به عیال الله شده اند هستید ، از جمله کارهای سخت است ؛ چون وقتی آدم نیازمند باشد ، و به شما مراجعه کند ، حتی اگر شما پاسخ منطقی و عقلایی هم ارائه دهید ، او اگر حاجتش به میزان انتظار شخصی خودش مرتفع نشود ، فریاد و اعتراضش به شماست و قانع هم نمیشود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی در ادامه افزودند : غنی و فقی  هر دو در امتحان هستند.فقیر توصیه به صبر شده است و غنی هم توصیه به بخشش و انفاق و دستگیری.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قائم شهر در ادامه افزودند: هیچ عصری و زمانی زمین خدا خالی از حجت و ولی نبوده و نخواهد بود.اگر همواره  مدیران ما گوش به فرمان امامت و ولایت بودند ، بخدا قسم که شرایط مملکت و امت بسیار بهتر از این شرایط نامطلوب خاصه اقتصادی کنونی می بود.

inx2_img_7953.jpg

eyl5_img_7954.jpg

w6jr_img_7959.jpg

c4s4_img_7961.jpg

fprx_img_7964.jpg

xgw_img_7969.jpg

ty6s_img_7975.jpg

du8k_img_7981.jpg

xxsn_img_7985.jpg

4ztg_img_7987.jpg

i0bl_img_7989.jpg

fitd_img_7997.jpg

tr9i_img_8003.jpg

e9n_img_8010.jpg

مطالب مرتبط

آیت الله معلمی ، با حضور در شعبه اخذ رأی شهری مستقر در مسجد صبوری شهرستان قائم شهر ، رأی خود را در صندوق أخذ رأی الکترونیکی ثبت فرمودند + تصاویر

صبح جمعه ، بیست و یکم اردیبهشت 1403 ، در آغازین لحظات شروع اخذ آراء دوره دوم انتخابات دوازدهمین دورهٔ مجلس شورای اسلامی ،  آیت الله

ادامه مطلب