جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بنا به پیشنهاد آیت الله معلمی امام جمعه شهرستان قائم شهر و نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، صندوق خیّرین کسبه بازار ، با حمایت اداره صنعت،معدن و تجارت ، و همکاری اتاق اصناف آغاز به کار کرد + تصاویر

بنا  به پیشنهاد  آیت الله معلمی امام جمعه شهرستان قائم شهرونماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، صندوق خیّرین کسبه بازار   ، با حمایت اداره صنعت،معدن و تجارت ، و همکاری اتاق اصناف آغاز به کار کرد.

آیت الله معلمی در  نشست مسئولین اتحادیه های شهرستان قائم شهر با اشاره به اهمیت تشکیل این صندوق فرمودند : الآن به صورت پراکنده ، افراد ، کمک میگیرند و کمک هایی میشود . گاهی اتفاق می افتد ، یک نفر در روز میگردد ، در ادارات و موسسات و بازار ، و متأسفانه بعضاً کاسب کارانه کمک دریافت میکند . اما متقابلاً نیازمندان آبرومندی وجود دارند ، که دستشان به جایی نمیرسد ، کمیته امداد هم هست ، اما مستحضرید که پرداختی مستمری کمیته امداد ، سرانه هر نفر ، مکفی خرج امروز نیست متأسفانه . مضافاً اینکه بعضی ها ضابطه ی تحت پوشش امداد قرار گرفتن را ندارند ، یعنی یک درآمد ناچیزی برای گذران زندگی عادی دارند ، ولی اگر مخارج دیگر نظیر مخارج ازدواج و یا درمان بیماری پیش بیاید ، نمیتوانند از پس مخارج بر آیند . خدای رحمان تأکید دارد بر این که ید الله مع الجماعه . یعنی اگر کاری بر روی دوش جمع قرار بگیرد ، واقعاً لطف خدا شامل حال میشود ، خدا توفیق هم میدهد ، که هیچیک از آن جمع اذیت هم نشوند ، و مشکلات بزرگی هم حل بشود . حالا در این شرایط خوب است این جمع یک صندوق خیرین کسبه بازار  بایک هیئت امناء  و یک هیئت اجرایی تشکیل دهد که دریافت هزینه های کمک را تقبّل و مدیریت کنند از کسبه و بازاریان و خیّرین ، و بعد هم با شناسایی نیازمندان ، و کسانی که مراجعه کردند برای دریافت کمک ، مشکلشان رفع بشود.

mei0_untitled-123.jpg

zdqv_img_8251.jpg

00hg_img_8254.jpg

e01r_img_8255.jpg

loek_img_8249.jpg

x4pz_img_8256.jpg

gg5d_img_8257.jpg

y320_img_8258.jpg

3h7q_img_8259.jpg

m2gu_img_8263.jpg

مطالب مرتبط