جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آیت الله معلمی در پیامی محضر مقام معظم رهبری ، رحلت فقیه فقید مرحوم آیهالله حاج سید جعفر کریمی مازندرانی را تسلیت گفتند.

عصر شنبه مورخ 9 فروردین 1399 ، آیت الله معلمی«عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر» در پیامی محضر مقام معظم رهبری ، رحلت فقیه فقید مرحوم آیهالله حاج سید جعفر کریمی مازندرانی را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

 

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

محضر مبارک رهبر عزیز و گرانقدر انقلاب اسلامی  حضرت آیهالله العظمی خامنه ای« دام ظلّه الوارف »

با سلام و تحیت ؛ رحلت عالم بزرگوار مرحوم آیهالله حاج سید جعفر کریمی مازندرانی را خدمت حضرتعالی تسلیت عرض می کنم . حضور این عزیز راحل و دیگر بزرگانی همچون شهید محراب آیهالله سید اسدالله مدنی ، و مرحوم حاج سید عباس خاتم ، و آیه الله رضوانی ، و راستیِ کاشانی (رحمه الله علیهم) در جلسات درس امام راحل در نجف اشرف در آن دوران تبعیدی ، موجب تشویق و دلگرمی طلاب جوان آن روزها بود . تلاش سنگینی از سوی عوامل پهلوی در کار بود که درس امام  خلوت ، و او در حوزه ی نجف منزوی گردد . خاطرات تلخی از ملامت متحجّرین نسبت به امام در آن حوزه وجود داشت که الی الآن منتشر نشده است. در آن شرائط ، این عزیز راحل از جمله کسانی بود که استقامت کردند و بعد از پیروزی انقلاب عظیم اسلامی ، مأموریت هایی را از سوی امام راحل عهده دار شدند و عمل کردند . پس از ارتحال امام راحل «رحمهالله علیه» ، بحمدالله در خدمت حضرتعالی به انجام امور محوله ادامه دادند. ان شاءلله خدمات علمی و عملی او مقبول عندالله گردد و خدای رحمان  او را با اجداد طاهرینش محشور بفرماید.

والسّلام علیکم و رحمه الله.

علی معلمی-عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر – 9 فروردین 1399

 

0z21_payaam.rahbar_001_-_copy.jpg

مطالب مرتبط