مراسم نماز جمعه 21 دی ماه 1403 شهرستان قائم شهر ، با استقرار صندوق های پویش ایران همدل جهت کمک های مردمی مومنین قائم شهری به مظلومین لبنان و غزه آغاز، و پس اجرای جناب آقای شهاب شادمند ، اذان ظهر در موعد شرعی با نوای جناب آقای محمودپور اقامه ، و خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان توسط امام جمعه قائم شهر و نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری ایراد شد .
ابوالشهیدین آیت الله علی معلمی در آغاز خطبه ی اول با تلاوت آیه شریفه ی 78 سوره مبارکه زخرف کلام الله مجید، فرمودند: امیدواریم خدای رحمان آنی و لحظه ای ما را به خودمان وا نگذارد . ما را از یاد خودش و از یاد مرگ و از یاد پس دادن حساب غافل نگرداند. پروردگارا در مسیر عبودیت و بندگی و در پیمودن راه تقوا و پاکدامنی همه ما را به کرمت یاری بفرما. در این مظنه استجابت دعا شر اشرار عالم ، استکبار جهانی و عواملش را از سر مسلمین در اقصی نقاط عالم به ویژه در فلسطین مظلوم کوتاه بگردان ؛ به رهبر معظم انقلاب طول عمر و دوام صحت به کَرمت مرحمت بفرما ، به برکت صلوات بر محمد و آل محمد.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به آیات مبارکه سوره زخرف کلام الله مجید فرمودند : مأمور الهی و مَلِکی که مراقب عذاب جهنمیان است ، فردای قیامت به مجرمین خطاب خواهد کرد که : (ما فرستادگان خدا به سوی شما به حق آمده بودیم و آیبات الهی به حق آمد و اتمام حجت به حق شده بود و نپذیرفتید و بیشترتان نسبت به حق تمکین نداشتند) . حالا در روزگار رو خودمون هم اجمالا بدانیم که همه در معرض خطریم. هوشیاریمان را باید حفظ کنیم ؛ هشیاری برای اطاعت اوامر الهی . هشیاری برای ترک گناه و معصیت و هرآنچه در قرآن مجید نهی شده است.
ایشان در ادامه بحث تفسیری کلام الله مجید افزودند: درباره ظهور ولی الله الاعظم حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف ، وقتی که ظهور می کند در کنار کعبه ، ندای جاءالحق و زهق الباطل سر میدهد. بنابراین در هر عصر و زمانی حق میتواند مصداق داشته باشد و نمایان شود و ظهور پیدا کند و یا خدایی نکرده باطل در جامعه نمایان و پدیدار شود. ازجمله مصادیق جاء الحق و زهق الباطل ، خود پیروزی این انقلاب اسلامی بود. روز پیروزی ، جاء الحق و زهق الباطل . در آن شرائط در آن ایام ، اگر در عالم مصداق حقی پیدا میشد همان منطق نورانی امام راحل بود که برگرفته از مکتب قرآن و برگرفته از مکتب اسلام و از جدش خاتم پیغمبران بود . بنابراین به تناسب شرایط زمان ؛ جاءالحق و زهق الباطل رخ می نمایاند.