جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مراسم افطار دهی ضیافت ولایت در مصلی جمعه شهرستان قائم شهر برگزار شد + تصاویر

مغرب چهارشنبه مورخ 16 فروردین 1401 ، به برکت ولادت امام حسن مجتبی«ع» ، سنّت حسنه ی افطار دهی ضیافت ولایت «از سوی مقام معظم رهبری» ، همراه با اقامه نمازجماعت مغرب و عشا به امامت آیت الله معلمی «نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر» ، در مصلی جمعه شهرستان برگزار شد .

آیت الله معلمی در این مراسم فرمودند: روزه در میان همه ی عبادات و واجبات امر بسیار ارزشمندی است که در حدیث قدسی آمده است که برای سایر عبادات و خیرات ، فرشتگان خدا در کارند که پاداش دهند ، اما در مورد روزه فرمود که روزه دار مورد تکریم خدای رحمان است .
عضو مجلس خبرگان رهبری افزودند: یکی از کارهای ارزشمند در ماه مبارک رمضان تکریم روزه دار است که از جمله مراتب احترام ، میهمانی و خدمت افطاری داشتن است ، که بسیار در کلام معصومین هم سفارش شده است .
رئیس شورای زکات شهرستان قائم شهر افزودند: رهبر معظم انقلاب عنایت خاصی دارند به افطاریه ماه مبارک رمضان و امسال دهمین سال است که از سوی رهبر معظم انقلاب و به امر ایشان افطاری برپا میشود با حضور شما قشرهای محترم مختلف مردم و مدیران استانی و شهرستانی .
رئیس شورای فرهنگ عمومی فرمودند: امیدواریم خدای رحمان عنایتش را به همه ی اهل ایمان در سرتاسر عالم ، به ویژه به ملت صبور و فهیم ایران اسلامی ، و امت وفادار به اسلام و قرآن و ملت وفادار به ارزشهای الهی و اسلامی مستدام بدارد ان شاءالله و این حضور و این اجتماع را وسیله و ذخیره ای برای تقرب نزد اولیاء خودش برای همه ی ما قرار بدهد ان شاءالله .

مطالب مرتبط

آئین گرامیداشت مقام معلم ، از سوی مرکز آموزشی علیم ، با حضور آیت الله معلمی در مرکز آموزشی امام صادق «ع» شهرستان ساری ، برگزار شد + تصاویر

عصر دوشنبه مورخ 17 اردیبهشت 1403 ، آئین گرامیداشت مقام معلم ، از سوی مرکز آموزشی علیم ، با حضور آیت الله معلمی در مرکز

ادامه مطلب