جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مسئولین ، مدیران ، رؤسای ادارات و اقشار مختلف مردم شریف ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، به مناسبت فرا رسیدن سال جدید شمسی 1402 ، با ابوالشهیدین آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

مسئولین ، مدیران ، رؤسای ادارات و اقشار مختلف مردم شریف ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، به مناسبت فرا رسیدن سال جدید شمسی 1402 ، با ابوالشهیدین آیت الله معلمی دیدار کردند.

آیت الله معلمی در این دیدار ها ضمن خیرمقدم و خوش آمد به حاضرین ، و تبریک بهار طبیعت و بهار معنویت ، فرمودند: تقارن رویش زمین و ماه نزول برکات واسعه ی حضرت حق و ماه نزول قرآن تقارن مبارکی است که ان شاءلله خدای رحمان ما را در بهره گیری از فیوضاتش یاری بفرماید.

ایشان افزودند: ان شاءالله سالی پر خیر و برکت باشد ؛ همیشه انسان باید سعی کند که امروزش بهتر از دیروز و و فردیش بهتر از امروز رقم بخورد . الحمدلله سال گذشته در عین داشتن حوادث تلخ ، ولی معذلک واقعاً یک سال تاریخی بود . موفقیت های بزرگی هم نصیب شد ، منتها همین گرانی قیمت و سختی معیشت اجازه نمیدهد که آن موفقیت های بزرگ در چشم همگان دیده بشود .

رئیس شورای فرهنگ عمومی قائم شهر فرمودند: ندیدن موفقیت های دولت و فقط اشکالات را بزرگ جلوه دادن طبعاً خواسته ی دشمن است که متأسفانه بعضی از دست اندرکاران جراید و بعضی فعالان فضای مجازی به آن دست میزنند.

ایشان افزودند: موفقیت های بزرگ دولت در همین قضیه ی کرونا مثال زدنی است . موقعی که دولت قبلی کنار میرفت ، آمار فوتی روزانه چه اندازه بود و با ورود دولت جدید ، به سرعت چه کنترلی اتفاق افتاد ؟ در عین تحریم و در عین نگرفتن کمک از بیگانگان ، اما معذلک بصورت خودجوش و تهیه ی واکسن در داخل ، الحمدلله بخش عمده ای از پیشرفت این بیماری کاسته شد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قائم شهر افزودند: بازنده ی بزرگ توافق ایران و عربستان طبعاً آمریکا است ، چرا که اولاً این توافق منهای آمریکا حاصل شد و دیگر اینکه جمهوری اسلامی ایران از مواضع و آرمان های خود حتی یک قدم عقب نشینی نکرد و همچنین عضویت در شانگهای در این دولت اتفاق افتاد که اینها موفقیت های بزرگ و مهمی است برای نظام و دولت و ملت و قطعاً عنایات خاص الهی است و ان شاءالله آینده ی پیش رو بهتر از گذشته با موفقیت های چشمگیر و بزرگ رقم خواهد خورد.

مطالب مرتبط