جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آیین تکریم جناب آقای یحیی یوسف پور ، و معارفه جناب آقای جواد مولایی«فرماندار قائم شهر» ، با حضور آیت الله معلمی برگزار شد + تصاویر

عصر سه شنبه مورخ 24 اسفند 1400 ، آیین تکریم جناب آقای یحیی یوسف پور ، و معارفه جناب آقای جواد مولایی«فرماندار قائم شهر» ، با حضور آیت الله معلمی«عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر» ، و جناب سید محمود حسینی پور«استاندار مازندران» برگزار شد.

آیت الله معلمی در این دیدار فرمودند: مناسبت های مبارک ماه شعبان را مخصوصاً در آستانه ی سالروز ولادت ولی الله الاعظم قرار داریم ، تبریک عرض میکنم به حضار محترم . از خدمات و کارهای جناب مهندس یوسف پور ، تقدیر و تشکر داریم  . انسانی خلیق و باحوصله ،  که تحمل ارباب رجوع را داشت و در حد مقدورات و توان خویش خدمت کرد . آجره الله ، جزاه الله خیرالجزا . خدای رحمان به ایشان جزای خیر عطا بفرماید ان شاءلله .

عضو مجلس خبرگان رهبری افزودند: فرصت در حال گذشتن است و خوشا به حال عزیزانی که از فرصت ، چه در زندگی شخصی خود ، چه در زندگی اداری و اجتماعی خود بهره ی درست بگیرند .

ایشان ضمن خیرمقدم به استاندار ولایی محترم افزودند: هیچگاه در ضمیر من خطور نکرد که وابستگی به جریانات سیاسی برای بنده مهم باشد که یک شخصی اصولگرا یا اصلاح طلب ، آنچه مهم است این است که آیا متدین است ؟ آیا التزام عملی هب ولایت دارد یا چه ؟ . یک فراز از صلوات شعبانیه بعد از صلوات بر پیغمبر و آل او ، اهل بیت پیغمبر را کشتی نجات در دریای عمیق و پرطوفان میفرماید که هرکه به این کشتی پناه آورد در امان است . پناه آوردن به کشتی نجات در روزگار ما یعنی تمسک به ولایت فیقه و تعبد و تقید و اخلاص در عمل . به قول شهید بزرگوار مدرس که میفرمود: دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ما است . آنچه مهم است لتزام عملی به ولایت فقیه .

رئیس شورای فرهنگ عمومی قائم شهر ضمن تقدیر مجدد از زحمات جناب مهندس یوسف پور در دوران خدمت در فرمانداری قائم شهر افزودند : امیدواریم در هر جایگاهی که قرار میگیرند موفق باشند و برادر عزیزمان جناب آقای جواد مولایی ؛ جناب آقای مولایی ، بخش عمده ی از عزت شما ، اعتبار شما ، بر میگردد به والد شهید شما ، و آن شهید و همه ی شهدا ، در سایه ی تمسک به ولایت حرکت کردند و در سایه ی تمسک به ولایت هجرت کردند، از خانه و زندگی و زن و فرزند دست کشیدند و در سایه ی تمسک به ولایت جهاد خدا را پیشه نمودند و مقاومت و استقامت به خرج دادند و به شهادت رسیدند . برای همه ی یادگاران شهدا و وابستگان شهدا باید این اصل فراموش نشود که در سایه ی تمسک به ولایت عمل کنند .از ولایت و رهنمود او نباید جلو افتاد . خدا را شاکریم که دولتی روی کار آمد ، دولتی ولایی ، دولتی با التزام عملی به ولایت ، که شب و روز میدوند ، و همه ی وزرا و هم هی مدیران و استانداران را در هر استانی هم که وارد شد میدواند . حقیقتاً آرزویی بود داشتن چنین دولتی . شخص پرست نیستیم ، شخصیت و شیوه و عملکرد را باید بنگریم . دستبردار نیستند بدخواهان و دشمنان ، باید هشیار باشیم و بصیرتمان را حفظ کنیم و بدانیم که انتظار فرج که افضل عبادات است و نشانه ی اصلی مومن است تنها برای انتظار ظهور نیست ، بلکه در هر گرفتاری باید انتظار گشایش داشت و برای آن امید داشت و تلاش کرد . در سایه ی کار خالصانه خدای رحمان توفیق میدهد .

img_0910_ohnw.jpg

img_0936_ofmi.jpg

img_0926_kz4.jpg

img_0955_skcv.jpg

img_0921_v3wa.jpg

img_0913_abcg.jpg

img_0958_w7up.jpg

img_0971_htr8.jpg

img_0974_6jlb.jpg

img_0999_bus.jpg

img_0970_rsdk.jpg

img_0957_z671.jpg

img_0989_eggg.jpg

img_0996_4o74.jpg

img_1005_0oso.jpg

img_1021_umyn.jpg

img_1029_jv9k.jpg

img_1040_jokm.jpg

img_1054_375c.jpg

img_1057_qiih.jpg

img_1071_yuj1.jpg

img_0901_lf8.jpg

مطالب مرتبط