جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آیت الله معلمی با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر ، از نمایشگاه کشفیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ظفر بازدید نمودند + تصاویر

پیش از ظهر یکشنبه مورخ 21 آذر 1400 ، آیت الله معلمی با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر ، از نمایشگاه کشفیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ظفر بازدید نمودند.
رئیس ستد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قائم شهر در بیاناتی فرمودند : عزیزان پرتلاش عرصه ی امنیت ، نیروی سرافراز انتظامی شهرستان قائم شهر ، حقیقتاً تشکر داریم از تلاش بی وقفه ی شما در کشف و شناسایی جرم و مجرم و دستگیری ، تلاش خوبی دارید . حاصل تلاش شما از یک سمت بسیار نگران کننده است برای ما ؛ نگرانی از این حیث که چرا در جامعه ی ایرانی ، در جامعه ی اسلامی ، چرا باید اینهمه مظاهر جرم ،مظاهر فساد ،نمایان و پیدا باشد .
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه دادند: از شما تشکر داریم و دستمریزاد عرض میکنیم که خواب را از چشمتان میگیرید ، شب و روز حاضر در صحنه برای تعقیب اشرار و سارقین و متجاوزین به حقوق مردم مجاهدت دارید . امیدواریم خدای رحمان بر عزت و اقتدارتان بیافزاید ، سالم و تندرست باشید ، شما هم خدای رحمان را شاکرید که در سایه ی نظم دینی ، در سایه ی امامت و ولایت خدمت میکنید. فرماندهی نیروهای مسلح که با فقیه عادل باشد ، واقعاً عزت است و افتخار است و در دنیا بی نظیر و بی مانند . در کدام کشوری فرماندهی نیروهای مسلح چنین ویژگی ها و چنین خصوصیت ها را دارد ؛ این ویژگی های فرماندهی کل نیروهای مسلح است که انگیزه ایجاد میکند برای شما عزیزان ، در عرصه ی تأمین امنیت و مبارزه با اشرار، پرتلاش و خستگی ناپذیر و سر از پا نشناخته بشتابید ؛ بحمدالله موفقید .
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قائم شهر افزودند: حقیقتاً در برابر تلاش کاری شما ، بنده و جناب فرماندار و فرماندهی محترم سپاه و دادستان محترم و سایر عزیزان ، همه و همه دست مریزاد دارند و تشکر دارند از شما ؛ امیدواریم خدای رحمان سلامتی و تندرستی شما و اعضای خانواده را مستدام بدارد و در عرصه ی خدمت همیشه موفق بدارد و خدمتتان را با عزت و آبرومندی سربلندی به پایان برسانید و در پایان عمر عاقبت به خیری داشته باشید . نیروهای مسلح خدوم ، عزیز ملت ایران هستند. حصن و حصارند به تعبیر مولای متقیان .حصن و حصار حافظ امنیت و آرامش و سلامت است . شما بحمدالله در این عرصه خستگی ناپذیرید ، موفق و مؤید باشید و خدای رحمان سایه ی پر برکت رهبر معظم انقلاب ، فرماندهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را مستدام بدارد و شر اشرار و اجانب و عوامل و ایادی آنان را به خودشان برگرداند ان شاءلله .

img_9721_epmi.jpg

img_9799_fo8c.jpg

img_9729_oas4.jpg

img_9800_2zbt.jpg

img_9731_467t.jpg

img_9780_gupo.jpg

img_9755_l459.jpg

img_9762_i5.jpg

img_9772_9sym.jpg

img_9790_669t.jpg

img_9797_e9a6.jpg

img_9798_0alx.jpg

 

مطالب مرتبط