جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان قائم شهر با حضور مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه قائم شهر برگزار شد + تصاویر

پیش ازظهر سه شنبه مورخ 16 آذر 1400 ، جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان قائم شهر با حضور مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه قائم شهر برگزار شد.
آیت الله معلمی در این جلسه ، ضمن خیر مقدم به حاضرین فرمودند: همه ی احکام الهی ، من حیث المجموع در مقام عمل و اجرا تشکیل دهنده ی یک فرهنگ متعالی است . هرقدر انسان به آموزه های دین پایبندی بیشتری پیدا کند ، فرهنگ شخص و جامعه ارتقا پیدا میکند و فلسفه ی امر به معروف و نهی از منکر هم از همین منظر اهمیت پیدا کرد که نهایت اجرای معروف و ترک منکر ، فرهنگ عالی و متعالی را نمایان بسازد .
عضو مجلس خبرگان رهبری افزودند: الآنه آدم بعضی از روزنامه ها را که مینگرد ، از یک سمت میخواهند سوق بدهند مسئولین مذاکره کننده را برای کوتاه آمدن و ، در مرحله ی بعدی هم اگر مثلاً اینها کوتاه بیایند ، میخواهند بگویند که بله این شرایطی که مثلاً داشتند را بیاورند وسط و بگویند که باید زودتر کوتاه می آمدید و این سخنان نا بجا . یک شیوه های بسیار پست ؛ ببینید آگاهان جامعه و صاحبان فرهنگ و معرفت باید بدانند دینداری خدا بی هزینه نیست و هیچوقت هم بی هزینه نبوده . پیغمبر خدا حجت خدا در میان خلق آنهمه گرفتاری پیدا کرده بود محاصره ی اقتصادی مگر برای پیغمبر پیش نیاوردند ؟ محاصره ی کلامی برای حضرتش . الآن هم همین است ؛ هیچ فرقی بین استکبار دوران آن ایام ، هیچ فرقی بین ابوسفیان آن ایام و استکبار زمان ما نیست ، بلکه استکبار زمان ما فریبکاری اش ، خشونتش ، دغلکاری اش بیشتر و عداوتش شدید تر ، که لن ترضی عنک الیهود ؛ هشدار دادند که ملت مسلمان هشیار باشند ، آنها جز تسلیم شدن شما و رها کردن فرهنگتان و پذیرفتن فرهنگ آنها چیزی دیگر نمیخواهند . چاره ی کار : وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ .

img_9202_ia3k.jpg

img_9204_dkgp.jpg

img_9206_rdxf.jpg

img_9208_2mpv.jpg

img_9210_hnoz.jpg

img_9213_3hl.jpg

img_9217_7kt.jpg

img_9222_rwb0.jpg

img_9226_fvw.jpg

img_9230_p8u.jpg

img_9238_g03i.jpg

img_9239_1cqo.jpg

img_9241_jlk6.jpg

مطالب مرتبط