جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جامعه ورزشی شهرستان قائم شهر ، با حضور در دفتر امام جمعه ، بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ، با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

پیش از ظهر سه شنبه مورخ 27 مهر 1400 ، جامعه ورزشی شهرستان قائم شهر ، با حضور در دفتر امام جمعه ، بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ، با آیت الله معلمی«عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر» دیدار کردند.

آیت الله معلمی در این دیدار ضمن خیرمقدم به حاضرین فرمودند: در مورد ورزش هم ، امیرالمومنین سلام الله علیه درفرازی از دعای کمیل میفرماید : قوّ علی خدمتک جوارحی ، یعنی اگر میخواهی خدا را هم میخواهی بندگی کنی نیاز به نیرو داری ؛ اگر دنیا را هم میخواهی آباد کنی نیاز به نیرو داری . استعداد و زمینه ی کسب نیرو را خدا داده است ، اما از این استعداد و زمینه ی خدادای انسان با تلاش و ممارست و ریاضت ، باید بهره ببرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قائم شهر فرموند: ورزش کمک میکند ، هم به سلامت جسمی و هم به سلامت روحی و اخلاقی و رفتاری . در نهایت اوج موفقیت های ورزشکار ، مثل جناب آقای لشکری که مدال جهانی کسب میکنند ، همان رشد اخلاقی و جوانمردی و فضائل انسانی و کرامت انسانی خواهد بود . هم برای خودش شخصیت قائل بشود و هم برای دیگران .

عضو مجلس خبرگان رهبری افزودند: اعتبارات ورزشی متأسفانه بعضاً عادلانه توزیع نمیشود . اگر به تناسب جمعیت توزیع بشود ، و یا به تناسب زمینه های رشد در ورزش ، خب توجیه میتواند داشته باشد ،  که بحمدالله قائم شهر زمینه های رشد در رشته های مختلف ورزشی را دارد.بستر وجود دارد  ولی متأسفانه امکانات ورزشی محدود است . که البته برای جوانان و صاحبان اراده ، نباید این محدودیت های امکاناتی مانع رشد بشود.

img_4945_ge10.jpg

img_4954_9eya.jpg

img_4963_ndl3.jpg

img_4966_6772.jpg

img_4974_7frd.jpg

img_4967_4kt9.jpg

img_4969_olem.jpg

img_4982_ksoi.jpg

img_4965_ermw.jpg

img_4984_2ndy.jpg

مطالب مرتبط