جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بانوان و دختران نخبه شهرستان قائم شهر ضمن دیدار با آیت الله معلمی ، با آرمان های انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارکه فجر تجدید میثاق کردند.

صبح شنبه مورخ شانزدهم بهمن هزار و سیصد و نود و پنج ، بانوان و دختران نخبه شهرستان قائم شهر با حضور در سالن جلسات ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان ، ضمن دیدار با آیت الله معلمی ، و اعلام گزارشی از فعالیت های این بانوان نخبه ، با آرمان های انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارکه فجر تجدید میثاق کردند.

در این جلسه آیت الله معلمی ضمن تبریک سالروز ولادت بزرگ بانوی کربلا ، حضور شجاعانه ی عقیله ی بنی هاشم (س)، در صحرای کربلا و صبر و شکیبایی این بانوی بزرگ اسلام را الگوی مبارکی برای همه ی بانوان دانست.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، با بیان اینکه در همین شهر کوچک قائم شهر ، سه نفر از جمله یک بانو در عرصه ی حضور ایام انقلاب به شهادت رسیدند ، شهادت شهیده حمیده مروّتی را سندی برای حضور بانوان در عرصه های گوناگون و تأثیرگذار دانستند.

امام جمعه قائم شهر افزودند: شما بانوان ، با نشست های مستمر ، می توانید با هماهنگی هایتان ، در مسائل اجتماعی و سیاسی منشأ اثر باشید.

ایشان ضمن بیان اینکه پیش تر ، نبودن مدارس حوزوی و فقهی مختص به بانوان نقصی قابل توجه بوده ، بیان فرمودند: در همین قائم شهر هم ، هم اکنون یک حوزه ی علمیه مختص بانوان تأسیس شده است و مشغول به فعالیت و ارائه مدرک معتبر حوزوی می باشد.

آیت الله معلمی فرمودند: دشمن جرأت برخورد نظامی با جمهوری اسلامی را ندارد ، چون از نتیجه ی این نبرد اطمینان ندارد ، چنانکه رهبر معظم فرمودند اگر دشمن دستی از پا خطا کند ، تل آویو را با خاک یکسان می نماییم  ؛ ولی به سراغ خانواده رفته ، چرا که می گوید تا خانواده متلاشی نشود ، نیروهای مقاوم از درون خانواده بر میخیزد . لذا تلاش دارند این بنیان را متلاشی کنند که به فضل اله و تلاش شما بانوان فعال ، ان شاءلله این تیر دشمن هم به سنگ خواهد خورد.
IMG_8498 IMG_8503 IMG_8510 IMG_8512

مطالب مرتبط

آقای قاضی زاده هاشمی«معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران» با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

عصر چهارشنبه مورخ 12 اردیبهشت ، آقای قاضی زاده هاشمی«معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران» با حضور در دفتر امام جمعه

ادامه مطلب