جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در نظام مقدس اسلامی ، نرم افزار قرآنی اخلاص 1 ، باحضور جناب آقای زارع«مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران» در دفتر امام جمعه قائم شهر و دیدار با آیت الله معلمی رونمایی شد+ تصاویر

پیش از ظهر چهارشنبه مورخ 6 مرداد 1400 ، در سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در نظام مقدس اسلامی ، نرم افزار قرآنی اخلاص 1 ، باحضور جناب آقای زارع«مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران» در دفتر امام جمعه قائم شهر و دیدار با آیت الله معلمی«عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر» رونمایی شد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر قائم شهر ضمن خیرمقدم گویی به حاضرین فرمودند: الآن بیماری مهلک کرونا بهانه ای شده برای عدم حضور بعضی در مساجد و کانون های فرهنگی . درحالی که وقتی جایی عذر اگر باشد ، باید دید در کجا میتوان فعالیت مثبت داشت.

ایشان افزودند: عنوان ، عنوان مقدسی است ؛ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛ اما گاهی آنقدر که به هنر و موسیقی بها داده میشود ، به محتواهای مذهبی کمتر پرداخته میشود ، درحالی که وقتی دچار گرفتاری میشویم ، باید بیشتر به سمت خدا و مفاهیم مذهبی پرداخته شود.

امام جمعه قائم شهر افزودند: اجانب و بیگانگان بنا دارند جامعه را از مسیر عبودیت و بندگی فاصله دهند ، و اینجاست که مسئولیت و تکلیف فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایان میشود ، که اولاًآسیب شناسایی شود ، و ثانیاً مطالعه برای شیوه ی صحیح مواجهه با این آسیب .

img_9659_kjo9.jpg

img_9654_tsj.jpg

img_9655_f9i6.jpg

img_9658_7e4i.jpg

img_9661_lqn7.jpg

img_9664_g3ll.jpg

img_9669_bxen.jpg

img_9694_i3i.jpg

img_9700_abpi.jpg

img_9706_mjzk.jpg

مطالب مرتبط

مسئولین ، مدیران ، رؤسای ادارات و اقشار مختلف مردم شریف ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، به مناسبت فرا رسیدن سال جدید شمسی 1403 ، با ابوالشهیدین آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

مسئولین ، مدیران ، رؤسای ادارات و اقشار مختلف مردم شریف ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، به مناسبت فرا رسیدن

ادامه مطلب