جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

متن پیام نوروزی ابوالشهیدین آیت‌الله معلمی«عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر» به مناسبت آغاز سال 1399

متن پیام نوروزی ابوالشهیدین آیت‌الله معلمی«عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر» به مناسبت آغاز سال 1399:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم و لهُ الحمدُ و الشکر

سال پرحادثه تلخ و شیرین گذشت ، در آغاز فصل رویش جدید قرار گرفته ایم.

همواره حوادث ناگوار، درس های جدید و جدّی برای بشریت داشته و دارد. چرا پدیده های ناخوشآیند پدید می آیند؟ قطعاً دارای علّت و حکمتند! . شناخت ریشه های آن ها درس های مهمی دارد که از جمله آنها غفلت زدائی و یافتن راه های برون رفت از گرفتاری ها است ، و در این مسیر باید به خدای «مدبّر الامور ، و محوّل الحال و الاحوال» پناه برد، و از او مدد خواست.

از سیل های آغاز سال گذشته گرفته ، تا زلزله ها و حوادث اجتماعی ناروا همچون فتنه ی آمریکایی به بهانه ی افزایش قیمت بنزین و ترور سردار مجاهد و محبوب ملت «شهید حاج قاسم سلیمانی» و همراهانش ، و در نهایت ، ورود ویروس مرموز و خطرناک کرونا که اغلب نقاط عالم و ایران عزیز، مخصوصاً استان ولایت مدارمازندران را گرفتار و خیلی از خانواده ها را عزادار ساخت ، ضمن مسئلت رحمت و غفران الهی برای همه ی جانباختگان، و صبر و اجر و مقاومت مؤمنانه برای تمامی خانواده ها، و تشکّر و تقدیر فراوان از همه ی پزشکان و پرستاران و رؤسا و مدیران بیمارستان های دولتی و تأمین اجتماعی و خصوصی، و نیروهای مسلّح از ارتش و سپاه و انتظامی و بسیجی، که در امر درمان این عزیزان می کوشند، امیدواریم در این فصل دگرگونی و رویش جدید حیاتی، خدای قادر متعال، این گرفتاری را از همه ی بندگان مؤمن ، به ویژه از اهالی شریف مازندران دور بگرداند ، و دعاء «حوّل حالنا إلی احسن الحال» را مستجاب بفرماید .

در پایان، مراتب تسلیت خود را به مناسبت سالروز شهادت امام هفتم «آقا موسی بن جعفر علیه السَّلام» و تبریک به مناسبت آغاز سال جدید شمسی و سالروز بعثت خاتم الانبیاء را تقدیم همه ی برادران و خواهران ایمانی این دیار می نمایم. باشد که دولت و ملّت بزرگ ایران ، در انجام رهنمود رهبر معظّم انقلاب در ایجاد جهش در عرصه ی تولید موفّق و مؤیّد باشند.

والسّلام علیکم و رحمه الله.

علی معلمی«عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر» – 1 فروردین 1399

f99x_99.1.1.tabrik_saale_no_-_copy.jpg

مطالب مرتبط

مسئولین ، مدیران ، رؤسای ادارات و اقشار مختلف مردم شریف ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، به مناسبت فرا رسیدن سال جدید شمسی 1403 ، با ابوالشهیدین آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

مسئولین ، مدیران ، رؤسای ادارات و اقشار مختلف مردم شریف ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، به مناسبت فرا رسیدن

ادامه مطلب