جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جلسه ستاد بزرگداشت حماسه مردمی نُه دی شهرستان قائم شهر در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد + تصاویر

پیش از ظهر دوشنبه مورخ 19 آذرماه 1397 ، جلسه ستاد گرامیداشت حماسه مردمی نُه دی ماه با حضور مسئولین شهرستان و اصحاب رسانه ، در دفتر امام جمعه شهرستان قائم شهر برگزار شد.

آیت الله معلمی امام جمعه شهرستان قائم شهر و نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، در این جلسه با اشاره به هشیاری و توکّل امام برای احیاء امر امامت و ولایت فرمودند : امام راحل در پاسخ به آنانی که نا امید بودند برای به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران ، می فرمود: ما چه کار داریم به شدنی بودن یا نبودن موفقیت در حرکت انقلاب؟ ما باید به وظیفه مان عمل کنیم . نتیجه با خداست.

ایشان افزودند: اگر نبود میدان داری مرحوم امام این موفقیت ها به ثمر نمی نشست.خب این نهضت های ملی که جلوتر ها هم بوده ؛ نهضت مشروطیت بوده ، با آنکه سبقه ی دینی هم داشت ، اما معذلک به چه روزگار بدی مبتلا شده ؛ چه انحرافی پیدا کرد. و نهضت ملی شدن صنعت نفت و تلاش دکتر مصدق. یا همین جریانات نهضت آزادی ، جبهه ی ملی ؛ خب اینها داشتند مبارزه میکردند؛ مگر به حرف اینها سراسر کشور به صحنه می آمدند؟خیر . بلکه ستاسر کشور به امر امامت و ولایت به صحنه آمدند . انقلاب پیروز شد در سایه ی پرچم داری ولایت ، و بعد در جنگ تحمیلی ، اینهمه خسارت و خرابی . کلّ استکبار پشت دشمن ایستاده بودند . اگر نبود برکت ولایت و امامت ، کجا می شد مقابله کرد ، کجا میشد پیش برد ، که دشمن را وادار به عقب نشینی بکنیم؟ الآن هم میدانید ، تمام عوامل استکبار ایستادند ، که این عمود خیمه ی انقلاب را بشکنند . و اگر هم نتوانستند بشکنند ، آسیب بزنند . به شیوه ها و انحاء مختلف.در هر جریان اجتماعی و سیاسی که پیش می آید ، ولی امر ، رهنمودی که دارد به خیر کشور و جامعه و همه ی اقشار سیاسی است . بعضاً متهم میکنند و این اتهام ناصواب که «رهبری مثلاً فلان جناح را تقویت و فلان جناح را تضعیف میکند » خود این حرف از شگردهای دشمن است برای تخریب و تضعیف . مشخصاً همه برای رهبری یکسانند در صورتی که درست عمل کنند ، و همه از دیدگاه رهبری ممکن است منفور بشوند ، اگر خدای ناکرده بد عمل کنند . چه راستی چه چپی ، چه اصلاح طلب و چه اصول گرا . اینها تعبیراتی است که برای فریب مطرح میشود از جانب دشمن . و گرنه آنچه برای رهبری مطرح است ، سلامت و صداقت و درست عمل کردن افراد است ؛ چه تحت عنوان اصول گرا و چه تحت عنوان اصلاح طلب. آنچه مهم است دیانت و اعتقاد و باورمندی افراد است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قائم شهر در ادامه افزودند : نهم دی یادآور یک روزی است که به صورت خودجوش جامعه ی ما ، حماسه آفرید . حقیقتاً جامعه ی ما از همه ی مسئولین جلوتر حرکت میکند . همین قائم شهر ، نُهم دی نَه ، بلکه هشتم دی به پاخاست.یعنی یک روز جلوتر از سایر نقاط کشور.

w7mz_img_3212.jpg

cext_img_3220.jpg

08zt_img_3222.jpg

f5oh_img_3226.jpg

t3e1_img_3227.jpg

vpy0_img_3230.jpg

1zwu_img_3231.jpg

faxk_img_3236.jpg

lczn_img_3237.jpg

o92_img_3238.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط