جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سخنرانی پیش از دستور ابوالشهیدین آیت الله معلمی در سومین اجلاس رسمی دوره ی پنجم مجلس خبرگان رهبری

ابوالشهیدین آیت الله معلمی در سخنرانی پیش از دستور  سومین اجلاس رسمی دوره ی پنجم مجلس خبرگان رهبری پیروزی انقلاب اسلامی وتشکیل نظام جمهوری اسلامی را فرصت استثنایی دانستند و افزودند : به برکت مجاهدات چند ده ساله امام راحل و همراهی جمعی که با تحمل شکنجه ها و زندانها و بعضا در گمنامی به شهادت رسیدند. امام راحل کار انقلابی خود را با صداقت و اخلاص و هدفمندی آغاز کرد ، خیلی ها مدعی اند در پیروزی انقلاب امام را راهی کرده اند اما آن دسته که حضورشان کارساز و موجب سقوط نظام ستمشاهی و برپایی جمهوری اسلامی شد متدینین و اهل اطاعت از مرجعیت تقلید بودند.

ایشان ادامه دادند: امام عظیم الشان در این مسیر لحظه ای توقف نکرد وبعد از ارتحال او ، خلف صالحش همچون امام خود این راه را ادامه داد هر چند عده ای در این راه دچار دنیازدگی شدند اما همراهان جدید بفضل خداوند راه را می پیمایند و الان هم در صحنه دفاع در داخل و خارج از کشور ایستاده اند . اگر سری به مرزهای کشور بزنیم زحمت فوق العاده و رنج طاقت فرسای مرزداران غیور را حس خواهیم کرد . آیت الله معلمی با اشاره به سفر خود به نوار مرزی غرب کشور و دیدار با مرزبانان گفت : آفتاب سوزان روزها و سرمای آزاردهنده شبها در ارتفاع 3100 متری آنچنان صورتها را سوزانده بود که برخی برادرهای آشنا را نشناختم.این عزیزان از عدم توجه مسئولین به مسائل مرز و مرزداران گله مند بودند ، اما به عشق ولایت و دلدادگی به فرماندهی معظم کل قوا به کارشان ادامه می دهند این درحالی است که متاسفانه عده ای با دریافت حقوق های نجومی شان نظامی را مخدوش میکنند.

ایشان با انتقاد از تجمیل هزینه های زاید و تشریفاتی به بیت المال ، نارضایتی مردم را از پیامدهای این شیوه دانسته و افزودند: دنیازدگی بعضی از مسئولین و بروز اختلافات طبقاتی دور از حد انتظار و اسباب آزردگی مومنین و نیروهای حزب اللهی را فراهم می سازد . بیکاری جوانان نیز از نکاتی است که انواع فساد در جامعه را به دنبال خواهد داشت و دشمن نیز با بهره برداری سوء از اینگونه مسائل در انقلاب و باورهای مردم رخنه می کند .

ابوالشهیدین آیت الله معلمی در پایان عملکرد برخی بانکها را نقد و خواستار اصلاح شیوه های وصول مطالبات از طرق قانونی در راستای احیای حقوق مردم شدند.

fee1_photo_۲۰۱۷-۰۹-۲۰_۰۹-۵۵-۱۴.jpg

مطالب مرتبط

مسئولین ، مدیران ، رؤسای ادارات و اقشار مختلف مردم شریف ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، به مناسبت فرا رسیدن سال جدید شمسی 1403 ، با ابوالشهیدین آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

مسئولین ، مدیران ، رؤسای ادارات و اقشار مختلف مردم شریف ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، به مناسبت فرا رسیدن

ادامه مطلب