جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دکتر ابراهیمیان «ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر» به همراه جمعی از اساتید دانشگاه ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر،در آستانه ی سال تحصیلی جدید ، با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

صبح سه شنبه مورخ 1396/6/14 دکتر ابراهیمیان «ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر» به همراه جمعی از اساتید دانشگاه ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، در آستانه ی سال تحصیلی جدید ، با آیت الله معلمی دیدار کردند.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، در این دیدار ، با تبریک اعیاد قربان و غدیر ، فرمودند: طبق حدیث ثقلین ، «امام» قرآن ناطق و «قرآن» امام صامت ، مکمّل یکدیگرند.تمسّک به امامت و ولایت ، منهای «کتاب» ناقص ، و تمسّک به کتاب ، بدون «امام» ناقص است.

امام جمعه قائم شهر افزودند: مسیری را که خدای رحمان برای بندگان مشخص کرده روشن است و ابهامی ندارد ؛ لکن این بشریت است که بنا ندارد همیشه راه درست را برود .

ایشان افزودند: در روزگار غیبت ، تمسک به امامت ، با توجه به حدیث ثقلین ، باید عملی باشد و نمادی داشته باشد ، و راه روشنی پیش روی مومن گذاشته باشد و استمرار داشته باشد.این است که امام راحل در سال 57 می فرمود: ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است ؛ پشتیبان ولایت فقیه باشید تا بهمملکت شما آسیب نرسد. هیچ چیزی به اهمیت ولایت بیان نشده است. همچنین آیه ی شریفه ی {واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرّقوا} باید مصداقی داشته باشد.در عصر غیبت منقطع از اعتصام به حبل و امامت نیستیم و استمرار امامت و ولایت ، در سایه ی ولی فقیه عادل است ، که تشخیص آن بر حسب روایات و اشارات بر عهده ی خبرگان متدیّن است.

ابوالشهیدین آیت الله معلمی ادامه دادند: گاهی افسوس میخوریم که ای کاش در عصر علی«ع» بودیم و یاری اش میکردیم.اما امروز ، رهبر معظم انقلاب ، که از اوتاد است ،که ولی فقیه عادل مورد تأیید خبرگان متدیّن است ، را چقدر یاری کردیم؟

f9d_img_6238.jpg

ia4q_img_6239.jpg

qu8o_img_6242.jpg

tack_img_6244.jpg

wxcz_img_6260.jpg

cqi_img_6279.jpg

n5ua_img_6263.jpg

cfmv_img_6264.jpg

1l07_img_6266.jpg

bhk_img_6267.jpg

9j88_img_6270.jpg

 

مطالب مرتبط