جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدیریت ، فعّالان و رؤسای اتحادیه های جهاد کشاورزی قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر به مناسبت هفته ی جهاد کشاورزی ، با آیت الله معلمی دیدار کردند.

پیش از ظهر سه شنبه مورّخ بیست و سوم خرداد هزار و سیصد و نود و شش ، مدیریت ، فعّالان و رؤسای اتحادیه های جهاد کشاورزی قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر به مناسبت هفته ی جهاد کشاورزی ، با آیت الله معلمی دیدار کردند.

مهندس فرزین فرهادی ، مدریت محترم اداره جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر ، در ابتداء جلسه ، ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان ، با ارائه گزارشی ، به صعود چشمگیر فعالیت جهاد کشاورزی در پروژه های عمرانی در روستاهای تحت پوشش این اداره اشاره کرده و افزود : تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی روستایی قائم شهر ، از جمله اقدامات اداره جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر در سال گذشته بوده است.

در پایان ارائه گزارش جناب مهندس فرهادی ، آیت الله معلمی ضمن خیر مقدم به جهادگران عرصه کشاورزی ، و با تشکر از زحمات و خدمات ایشان و مدیریت محترم این اداره در شهرستان قائم شهر ، کشاورز را از عوامل و دستیاران الهی دانسته و با اشاره به روایتی از رسول خدا«ص» افزودند: کشاورزی از ارزشمندترین کارها نزد ذات اقدس اله و پیامبران الهی است.

0uz2_img_0916.jpg

v4lp_img_0905.jpg

83iz_img_0917.jpg

y6ox_img_0921.jpg

3lwk_img_0923.jpg

xs7k_img_0926.jpg

imif_img_0932.jpg

x8yj_img_0933.jpg

o0g0_img_0937.jpg

 

مطالب مرتبط