جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آیت الله معلمی با حضور در محل اخذ آراء انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر مستقر در حسینیه حسن آباد ، آراء خود را در صندوق اخذ رأی انداختند.

صبح جمعه ، مورّخ بیست و نهم اردیبهشت هزار وسیصد و نود و شش ، در آغازین لحظات شروع اخذ آراء انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا ، آیت الله معلمی ، امام جمعه قائم شهر ، و نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، با حضور در شعبه اخذ رأی شهری قائم شهر مستقر در حسینیه حسن آباد شهرستان قائم شهر ، آراء خود را در صندوق أخذ رأی انداختند.
امام جمعه قائم شهر پیش از انداختن رأی خود در صندوق ریاست جمهوری ، در مصاحبه ای با خبرنگار واحد مرکزی خبر فرمودند : انتخابات از برکات انقلاب و نهضت امام راحل است که خدای رحمان ، او را غریق رحمت و رضوان بگرداند .

ایشان افزودند : اداره ی امور کشور به عهده ی ملت نهاده شده است در قانون اساسی ؛ میزان رأی ملت است .

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه فرمودند: هم برای تدبیر امور ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، که خانه ی ملت است ، باید برای یک سال دخل و خرج کشور ، لایحه ی بودجه ، و رأی اعتماد به وزرا را برنامه ریزی کنند ، هم برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، و هم انتخاب شخص رئیس جمهور که مدیر اول اجرایی کشور است به عهده ی ملت گذاشته شده ؛ واقعاً این یک فرصت مبارکی است . هم وظیفه ی ملی است و هم حق مردم است . مردم حق دارند در تعیین سرنوشت دخیل باشند و هر چهار سال یک بار بازنگری داشته باشند ، در میان افرادی که کاندیدند و مورد تأیید شورای محترم نگهبان قرار گرفتند ، بر اساس سلایق خودشان و بر اساس نگرش و سوابق کاری و توانمندی های آنها و بالا آمدن افرادی در کنار رئیس جمهور .

آیت الله معلمی افزودند: تنها رئیس جمهور مهم نیست ، بلکه با انتخاب این فرد ، چه کسانی در کنار او اداره ی امور کشور را میخواهند به عهده بگیرند ، باید افرادی باشند که سمت و سوی انقلاب و مدیریت جهادی و بسیجی داشته باشند ؛  یعنی واقعاً آن ارزش هایی را که امام راحل در وصیت نامه ی خود تأکید دارد برای ملت حفظ بشود که زمینه ساز پیشرفت و اقتدار و  توسعه ی کشور است . ان شاءلله که همه ی برادران و خواهران ، با توجه به این مسائل ، حضور پیدا کنند و رأی خودشان را داخل صندوق بریزند ، که این یک عید بزرگ ملی و یک حماسه ی بزرگ تاریخی است ، که ملت بزرگ ایران ، خود را به رُخ دوست و دشمن در سطح جهان میشکد ، که برای اداره ی کشورمان مصمم و با اراده و پای کاریم .
kk4z_img_6711.jpg
98sy_img_6734.jpg
57sv_img_6758.jpg
q7ki_img_6813.jpg
qn4i_img_6895.jpg
srqa_img_6904.jpg
6olv_img_6918.jpg
yo5_img_6928.jpg
vel4_img_6980.jpg
mlbb_img_6995.jpg
l1fb_img_7052.jpg

مطالب مرتبط