جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ریاست و جمعی از فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان قائم شهر ، به مناسبت روز گرامیداشت مقام معلم ، با آیت الله معلمی دیدار کردند.

صبح سه شنبه مورخ دوازدهم اردیبهشت هزار وسیصد و نود شش ، ریاست و جمعی از فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان قائم شهر ، به مناسبت روز گرامیداشت مقام معلم ، با آیت الله معلمی دیدار کردند.
در این دیدار ، آیت الله معلمی ضمن قرائت آیات آغازین سوره مبارکه الرحمن و با اشاره به این آیات ، فرمودند: خداوند متعال ، تعلیم و تعلّم را مقدم بر خلقت دانستند.
ایشان فرمودند: هدایت قرآن و شأنیت آن ، برای همه ی بشریت است ، اما بهره گیری از آن ، بالفعل برای قشر خاصی است که آن ها متّقین هستند.

امام جمعه قائم شهر افزودند: در شرایط عادی سزاوار است در میان همه ی اقشار ، برای فرهنگیان که استعداد های بالقوه را به فعلیت می رسانند شأنیت بالاتری لحاظ شود.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه گاهی در بعضی از ادارات ، کارمندان آن ها چندین برابر معلمین حقوق دریافت میکنند و این اجحاف است ، خاطر نشان کردند: یک مدیریت جهادی و بسیجی می طلبد تا شیوه های اجرایی اصلاح بشود و شأن و منزلت معلمان و فرهنگیان رعایت شود.
8ql_img_3540.jpg
d3pm_img_3545.jpg
mkv_img_3548.jpg
7wz2_img_3549.jpg
aymu_img_3553.jpg

مطالب مرتبط