جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مراسم افتتاح دومین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری در دور پنجم ، همراه با نطق آیت الله معلمی برگزار شد.

مراسم افتتاحیه دومین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم ،صبح سه شنبه مورخ ۱۷ اسفندماه ، همراه با نطق ابوالشهیدین آیت الله معلمی ، در محل قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

آیت الله معلمی در این نطق میان دستور ، فرمودند: ساده‌زیستی امام زبان‌زد خاص و عام است.
پدر بزرگوار دو شهید دفاع مقدس با اشاره به یوم‌الله 22 بهمن، بیان داشتند: ملت ایران در 22 بهمن حماسه‌ای بی‌سابقه خلق کرده و استکبارستیزی و پایبندی خود به نظام را به رخ همگان کشیدند. حال مسئولان هستند که باید از این حماسه برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کنند.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه دادند: ساده‌زیستی مسئولین و تلاش برای خودکفایی را چقدر جدی گرفتیم؟ اگر می‌خواهیم مردم سرخورده نشوند و در انتخابات شرکت کنند باید به این مشکلات  مخصوصاً حقوق نجومی توجه نمود.

امام جمعه قائم شهر افزودند: رهبری در سال‌های اخیر بر اقتصاد مقاوتی تاکید کرده‌اند و از مجلس و دولت انتظار می‌رفت در سال اقدام و عمل، طرح‌ها و لایحه‌هایی بدین منظور تهیه می‌کردند. این انقلاب با زحمت و جان یاران امام و خون دادن مردم به پیروزی رسید. ای‌کاش در جلسات شورای اداری و هیئت دولت چند سطری از فرمایشات امام خوانده شود. هنوز یاد شهدا و شهدای گمنام در کشور وجود دارد و خانواده‌هایی هستند که آرزوی دیدار فرزند شهیدشان را دارند.

ایشان در پایان گفتند: ساده‌زیستی امام زبان‌زد خاص و عام است ؛ امامی که حاضر نبود از هوای لطیف کوفه در سال‌های تبعید استفاده کند و در نجف می‌ماند.
5kca_مراسم+افتتاحیه+دومین+اجلاسیه+رسمی+مجلس+خبرگان+رهبری+در+دوره+پنجم_(5).jpg
sumt_636244820852941952.jpg
rlk_img10240190.jpg
fb3a_alalam_636244804486375066_25f_4x3.jpg
nky7_img10241748.jpg5uvl_مراسم+افتتاحیه+دومین+اجلاسیه+رسمی+مجلس+خبرگان+رهبری+در+دوره+پنجم_(2).jpg
tcur_مراسم+افتتاحیه+دومین+اجلاسیه+رسمی+مجلس+خبرگان+رهبری+در+دوره+پنجم.jpg

مطالب مرتبط

مسئولین ، مدیران ، رؤسای ادارات و اقشار مختلف مردم شریف ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، به مناسبت فرا رسیدن سال جدید شمسی 1403 ، با ابوالشهیدین آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

مسئولین ، مدیران ، رؤسای ادارات و اقشار مختلف مردم شریف ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، به مناسبت فرا رسیدن

ادامه مطلب