جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهادگران عرصه جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر ضمن دیدار با آیت الله معلمی ، با آرمان های انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارکه فجر ، تجدید میثاق کردند.

صبح شنبه مورخ شانزدهم بهمن هزار وسیصد و نود و پنج ، جهادگران عرصه جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر با حضور در سالن جلسات ستاد نمازجمعه شهرستان ، ضمن دیدار با آیت الله معلمی ، با آرمان های انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارکه فجر ، تجدید میثاق کردند.

آیت الله معلمی در این دیدار با بیان اینکه شهید مسعود دهقان ، شهید محسن مبینی ، و شهید دیگر ، خانم حمیده مروتی شهدای انقلاب شهرستان قائم شهر بوده اند که با ایثار خودشان این فرصت امنیت را برای ما مهیّا کردند،فرمودند: شکر این نعمت است که حفظ این نظام و انقلاب و دستاورد را موجب می شود.
نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزودند: امام راحل در فرصت های مقتضی که در مورد مسائل صحبت می فرمود ، عمده ی توجهش به محرومیت روستاها و اهمیت جهاد کشاورزی بوده است.

امام جمعه شهرستان قائم شهر ادامه داد : امام ، چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب حتی در صحیفه ی نور ، برای مهار آب های سطحی و فرصت برای تولیدات کشاورزی و مواد غذایی و رسیدن به قله ی خودکفایی در این امور تأکید جدّی داشت.

ایشان با بیان اینکه کشاورزان ، عوامل اجرایی خدا هستند ، که وصول این نعمت های خدا به مردم را موجب میشوند، افزودند: تأکیدهای مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی به منظور همین خودکفایی و جدایی از سلطه ی اجانب و بیگانگان است.

آیت الله معلمی افزودند: طبق احادیث و روایات موجود در اسلام ، شما بزرگواران تلاش گر در بخش کشاوزی اگر بخشی از شب را نخوابید و فکر کنید که چگونه نقشی مؤثر در بهبود اوضاع کشاورزی و کشاورزان داشته باشید ، این عمل شما به منزله ی نماز شب است.

در پایان این مراسم با اهداء هدایا و لوح ، از جهادگران نمونه ی عرصه جهاد کشاورزی شهرستان تجلیل به عمل آمد.
IMG_8362 IMG_8397 IMG_8411 IMG_8420 IMG_8423 IMG_8434 IMG_8446 IMG_8454 IMG_8458 IMG_8460 IMG_8473 copy

مطالب مرتبط