جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مجلس اربعین فقیه فقید حضرت آیت الله فاضل استرآبادی در حوزه فیضیه بابل برگزار شد

مجلس اربعین فقیه فقید حضرت آیت الله فاضل استرآبادی در حوزه فیضیه بابل برگزار شد.
در این مراسم آیت الله معلمی امام جمعه قائم شهر و نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری ضمن بیاناتی در سخنرانی این مراسم ،  با بیان اینکه عالم  در منطق قرآن کسی است که کردار او سندی باشد بر گفتار او ، حضرت آیت الله فاضل را عالمی دانستند که هم زمینه داشتند برای رشد معنوی ، و هم فضای تربیتی مبارکی برای ایشان مهیّا بود به فضل اله.
ایشان با بیان اینکه مرحوم آیت الله فاضل تربیت شده ی مکتب آیت الله کوهستانی بودند ، اشاره کردند : مرحوم آیت الله فاضل ، از نوجوانی اهل نماز شب ، پدر شهید و داغ دیده ، موفق در تربیت طلاب ، خالی از هوا و هوس بودند ، و علامت و  نشانه ی اخلاص او  ساده زیستی این مرد بزرگ بوده است.
ایشان با تذکّر به مستمعین و مومنین مبنی بر اینکه بر اعمال خود فکر کنیم ،  افزودند: حضرت آیت الله فاضل که از اوتاد و بزرگان روزگار ما بودند ، با این که مراتبی از فضل الهی و فضل دینی و قابل قبول داشتند ، لیکن از شب اول قبر که همه ی ما در پیش داریم ، خوف و هراس داشتند .

IMG_1368 IMG_1374 IMG_1440 IMG_1455 IMG_1576 IMG_1583 IMG_1667 IMG_1675 IMG_1679 IMG_1709

مطالب مرتبط

مسئولین ، مدیران ، رؤسای ادارات و اقشار مختلف مردم شریف ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، به مناسبت فرا رسیدن سال جدید شمسی 1403 ، با ابوالشهیدین آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

مسئولین ، مدیران ، رؤسای ادارات و اقشار مختلف مردم شریف ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، به مناسبت فرا رسیدن

ادامه مطلب